Sportnaptár Sportnaptár
2023. április 21. péntek 18:00
2023. április 22. szombat 01:00

Virágos nyergi körtúra Éjjel - 20 / 5

Budapest 1028, Máriahegy dűlő és Jánosbogár u. találkozása, Virágos-nyereg20.17 km / 4.73 km

Család-, futó- és kutyabarát teljesítménytúra, mely az alábbi kupamozgalom része: Stabil Kupa, Péntek13 Kupa, TTT Kupa.
A túra általában végig jelzett turistaúton halad, a rajtnál minden távhoz szöveges itinert és térképet adunk.

Szervező

Beszámolnivalód van?!

Ossz meg a Sportnaptár közösségével valami érdekeset

Nevezés

Túráinkon előnevezés nélkül is lehet indulni. Előnevezés esetén 300 Ft/fő kedvezményt biztosítunk, a stabilsport.hu weblapon. Határidő: 2023.04.20. szerda
Látás sérült túrázók, rendezvényeinken térítésmentesen indulhatnak, egy kisérője 50 %-os kedvezménnyel. Egyéb fogyatékkal élő túrázók, rendezvényeinken 50% kedvezménnyel indulhatnak. A 14 év alatti gyermekeknek a helyszíni nevezési díja 1400 Ft/fő, előnevezés esetén 1100 Ft/ fő, bármely távon!
A túra nevezési díja magába foglalja az emléklap, kitűző, itiner és a szervezés, valamint az engedélyek díját.

Rajt Megközelítése

A Szentlélek tér H-tól induló 137-es jelzésű autóbusszal, az Erdőalja út megállónál kell leszállni. A buszfordulótól balra kell elindulni, az Erdőalja úton. A becsatlakozó Kék+ jelzést felfelé követjük. (Kb. 1,5 km séta összesen!)
Alternatív útvonal, több sétával: a Szentlélek tér H-tól induló 237-es jelzésű autóbuszról a Jablonka út megállónál kell leszállni. Onnan tovább egyenesen a Jablonka úton. A Kocsis Sándor út elérésekor balra fordulunk, majd a becsatlakozó Kék+ jelzést jobbra, felfelé követjük.

További Információk

Kérjük, íróeszközt, valamint az éjszakai túrákra zseblámpát IS mindenki hozzon magával!
Az igazoló füzet(-ek) minden túránkon megvásárolhatóak!
A weboldal cookie-kat használ. Adatkezelési szabályzatértem